Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Η ευχή που βγαίνει από την καρδιά, είναι θεϊκή ευχή!!!!!

Η ευχή που βγαίνει από την καρδιά, είναι θεϊκή ευχή!!!!!

Τώρα να σας δώσω και εγώ μια... “κατάρα”!Ο Θεός να πλημμυρίση την καρδιά σας με την καλωσύνη Του και την πολλή Τ ου αγάπη, μέχρι που να παλαβώσετε, για να φύγη ο νους σας πια από την γη και να βρίσκεται από τώρα κοντά Του στον Ουρανό. Να τρελλαθήτε από την θεία τρέλλα της αγάπης του Θεού!Να σας κάψη ο Θεός με την αγάπη Του τις καρδιές σας! Άλλη φορά μη με αναγκάσετε για δεύτερη, γιατί πιάνει η... “κατάρα” μου (η καλή), επειδή βγαίνει από την καρδιά μου. Και τότε που ήμουν στο Σανατόριο σας είχα λυπηθή. Οκτώ χρόνια μερικές περίμεναν:
“Θα κάνουμε Μοναστήρι”,
έλεγαν, αλλά τοΜοναστήρι δεν γινόταν. Είχαν μαραζώσει. Τότε είπα: “Μόλις βγω από το νοσοκομείο, θα φυτρώση το Μοναστήρι σαν μανιτάρι. Σε έναν χρόνο θα είστε στο Κοναστήρι!” Και πράγματι σε έναν χρόνο μέσα έγινε το Κοναστήρι! Το είπα, εκεί πέρα, με την καρδιά μου. Εχατε καλή διάθεση, γι' αυτό δεν σας άφησεο Θεός, αλλιώς δεν εξηγείται!
Οταν πονέσης έναν άνθρωπο που έχει ταπείνωση και με την καρδιά του σου ζητά να ευχηθής λ.χ. για ένα πάθος που τον ταλαιπωρεί και του πης
, “μη φοβάσαι, θα γίνης καλύτερος”,
του δίνεις τέτοια ευχή, που είναι θεϊκή ευχή. Έχει πολλή αγάπη, πόνο, και γι' αυτό πιάνει. Είναι αρεστό στον Θεό, και εκπληρώνει ο Θεόςτην ευχή. Δηλαδή και μόνον ο πόνος που νιώθει κανείς για κάποιον είναι σαν ευχή.


ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΗΣΗ !!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου