Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Ο Γέροντας Αμφιλόχιος Μακρής Από το βιβλίο «Ο γέροντας Αμφιλόχιος Μακρής. Μια σύγχρονη μορφή της Πάτμου», έκδοση Επτάλοφος,



Αποφθεύγματα των τελευταίων ημερών της ζωής του
Στα μικρά παιδιά να δίνετε μεγάλη πρόνοια. 
Στην άλλη ζωή, εάν έχω παρρησία θα παρακαλέσω το Χριστό να σε βάλει στο καλύτερο περιβόλι και θα βλέπεις το Χριστό νύχτα μέρα. 
Είναι ασέβεια να φάω, εγώ ετοιμάζομαι να παρουσιαστώ στον Κύριο (Όταν του προσφέρθηκε φαγητό). 
Να έχετε αγάπη μεταξύ σας και οι αδελφοί να προσέχετε τις καλόγριες. Εάν συμβαίνουν και λάθη να τα συγχωρείτε. Πάντα με υπομονή και αγάπη να τα παραβλέπετε. 
Να λύνετε τα ζητήματα με τρόπο ειρηνικό και όχι απρόσεχτα. 
Έχω μία στενοχώρια να είναι άραγε που θα σας αποχωριστώ; Μη κλαίτε, προσωρινός θα είναι ο χωρισμός. Τοπικός, όχι προσωπικός. 
Απ’εκεί που θα είμαι θα προσεύχομαι και θα σας προστατεύω. 
Σας αγάπησα με όλη τη δύναμη της ψυχής μου.


Πίσω στα περιεχόμενα των Λόγων Διδαχής του Γέροντος Αμφιλοχίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου